23 Şubat 2009 Pazartesi

Merhabalar

Yeni siteme hoşgeldiniz.İşallah herşey güzel olur uzun zaman birlikte güzel tarifler paylaşırız.Yemek yapmayı tabii ki yemeği de severim..Ailemde çok iyi gurmedir.Yaptıgım ilk tatları onlar denerler.Onların onayını aldıktan sonra o yemek listeme girer.Eskiden şimdiki gibi market raflarında bu kadar hazır çeşitler yoktu.Zaman şimdiki kadar kıymetli değildi sanıyorum...Şimdi zaman çok değerli bu herkes içinde böyledir sanıyorum.Artık eskisi gibi hiç kimse uzun süre mutfakta kalmak istemez.Daha az zaman harcanan yani pratik fakat bir o kadarda lezzetli tariflere ağırlık vermek istiyorum.
Bloktaki arkadaşları takip ediyorum.Az zaman harcananları denedim.Güzel oldular , buna benzer elimde birikimlerim epey birikti bunları sizinle paylaşmak için bu sayfayı hazırladım...
Çok heyecanlıyım,işallah herşey güzel olur.
Bana bu sayfayı hazırlamakta yardımcı olan oğluma Mehmet Erol’a teşekkür ederim...Bana çok yardımcı oldu.

Hiç yorum yok: