26 Ağustos 2009 Çarşamba

Tatil Anılarından



Ramazanın altıncı gecesinden selamlar,uzun ve sıcak günler diye hayıflanan ben :)şimdiye kadar
ki tutmuş olduğum en rahat orucumu allahın izni ile tutmaktayım allah herkesin orucunu ve ibadetlerini dileklerini kabul etsin işallah mübarek günlerde .
çok şükür her şey yoluna girdi her işin başı aslında sağlık bunu unutmamak gerekir . Hayatın akışında her zaman ilk unutulanda o olur değilmi:)
Tatil anılarından dedim daha o mod dan çıkamadım anlaşılan :)çok geç olmadan arşivde kalması için.Mehmet öğretmenim bizim için çok değerlidir tatilinin hepsini köyümüzde kullanır gençlerle
iletişimi çok güzel olmuştur mesleği gereği olsa gerek çeşitli etkinliklerin hep başını mehmet hoca çeker.Sevgili eşi gelinimiz Adanalı adanaya selamlar buradan biz gelinimizden çok memnunuz adeta bizden biri nurcan gelin.
Mehmet hocanın her yıl geleneksel hale getirdiği muhteşem çaldığı gitar konserini coşku ile dinledik eğlendik ,Keremin bestelerini dinledik muhteşemdi bir alt resim sağdaki kerem bu çocuk kendini kitlelere tanıtacak mutlaka bu genç yaşta gerçekten harika söz ve müzikleri var
ben bugün notlarımı yazayım da ileriki günlerde mutlaka gerekli olur:)bir üst resim ve sağdaki
keremin kardeşi erdem o da yetişiyor çömezlikten çıkmış:)çocukluk arkadaşımın nurayın çok sevimli oğulları.






2 yorum:

meltemmutfakta dedi ki...

Karelere bakılırsa gerçekten oldukça keyifli geçmiş tatiliniz:)
Allah kabul etsin seninde ibadetlerini canım:)Haklısın bende zor olacağını düşünmüştüm ama zorlandığımı söyleyemem.Çok ta çabuk geçiyor bak bugün 6 günü geride bıraktık:)
Bu akşam bizdede zeytinyağlı dolma vardı hatta yarınada var.
Seninkiler beni imrendirdi yorumu yazıp hemen bir tane yiyeceğim:)
Çok iştah açıcı görünüyor seninkiler napimmm:)dayanamadım walla...
Ellerine sağlık.
Afiyet bal şeker olsun arkadaşım...
sevgiyle kal,
http://www.meltemmutfakta.com

İnci Yemek dedi ki...

meltemcim gerçekten keyifli bir geceydi her yıl makinada kalırdı resimler bu yıl sergilendi neyse:)ramazan bu yıl çok rahat geçiyor sende aynı fikirdesin bak sadece çok halsizlik var o kadar değil mi.Bu günlerde meşakkatli yemekler hazırlamak zor iyi ki sen de hazırlamışsın sevindim canım.iyi sahurlar..