24 Kasım 2009 Salı

Çikolatalı Pasta


Herkese selamlar sevgiler arkadaşlar bayrama çok az bir zaman kaldı fakat bayram ve sonrası
beni tatlı telaşlar bekliyor olacak :)Kınalı kuzumu askere göndereceğim bu sebeple anneanne,babanne dede amca teyze :)herkes bizde olacak.Oğlum her iki taraf için ilk torun ,yeğen ailemizde onunla beraber hep ilkleri yaşıyor, yaşıyoruz:)anneannenin erkek çocuğu olmadığı için alışık değil şimdiden başladı ağlamaya,babannenin kızı olmamış iki oğlundan görmüş geçirmiş onlar daha soğukkanlı:)Allah hayırlısı ile bu mübarek görevini tamamlayıp dönmek nasip etsin nerede kim gitmiş gidiyorsa işallah.Bu sebeple kısa süre de olsa blogumla ilgilenemeyeceğim blogum sizlere emanet:)şimdiden mübarek kurban bayramınız sağlıkla aileniz ve sevdiklerinizle beraber kutlu olsun.
Pastaya gelince daha önce hazırlamış olduğum pandispanyayı ortadan ikiye kestim.üç e bölünse daha güzel olacakmış aslında:)çok kabarmıştı.iki kesme şekerli bir su bardağı ılk su ile ıslattım her iki tarafını. arasına dr.oetker kakaolu pasta kremasından iki poşet kullandım üzerindeki tarifi hazırladım.Yarısını arasına sürdüm üzerine dilimlenmiş muz döşedim,tekrar krema sürdüm .pandispanyanın diğer yarısını üzerine kapatıp kalan krema ile sıvadım süsledim.
bir gün dinlendirdim süper olmuştu.Hazırlayacak olanlara şimdiden afiyet olsun..

14 yorum:

ANNEMİNELİ dedi ki...

Çok güzel görünüyor.Sevgilerrr....

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

ALLAH'tan hayırlısı. Göndermesi zor oluyor ama dediğiniz gibi mübarek bir görev. Hayırlısı yapıp gelir inşallah. Ellerine sağlık. Sevgiler...

Narince dedi ki...

Şimdiden Allah kavuştursun diyeyim bari. Çok ağlama olur mu?

Şimdiden bayramın kutlu olsun canım.

Ballı Cimcime dedi ki...

Allah sağlıcakla gidip gelmesini nasip etsin inşallah oğlunun canım. Anneanneciğine pek kıymetlidir erkek evlat, sağlıcakla kavuşturur Rabbim inşallah üzülmesin. Bu güzel pasta için de çoook teşekkür ederiz, ellerine sağlık. İşlerinde kolaylıklar, şimdiden hayırlı bayramlar dilerim incicim.

Hatice dedi ki...

İnciciğim Allah sağlıcakta kavuştursun, kardeşimin eşi de aynı dönemde gidiyor, hayırlısıyla gider gelirler inşallah...
pasta nefis görünüyor, ellerine sağlık canım...
sevdiklerinle birlikte sağlıklı, mutlu, huzurlu bir bayram geçirmen dileğiyle...
sevgiler...

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

canımmm incimmmm...hayırlı tezkereler dilerim...güle güle gitsin gelsin hayırlısıyla inşallah...erkek annesi olmanında bu durumu var:((( bende yaşayacağım okurken ürperdim biran valla:((( pasta da nefis olmuş ellerine kollarına sağlık
çok öpüyorum canım,iyi bak kendine
iyi bayramlar dilerim canımm.

meltemmutfakta dedi ki...

Canım pasta tahmin ettiğim gibi harika olmuş emeğine sağlık :)
Oğlun asker mi oluyor Allah hayırlısı ile gidip bu kutsal görevi tamamlayıp dönmeyi nasip etsin :)
En Büyük Asker Bizim Asker :)
Çok duygulandım ben bie fena oldum şimdi sanada kuvvet diliyorum arkadaşım:)
Çok gurur verici bir şeydir mutlaka asker annesi olmak !
sevgilerimle,

fatma dedi ki...

BENİMDE İKİ OGLUM VAR ALLAHIM HAYIRLISIYLA GİDİP GELMEYİ NASİP ETSİN HAYIRLI BAYRAMLAR

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili İnci,
Kurban bayramını en içten dileklerimle kutlar, hayırlara vesile olmasını dilerim.
Oğlun için şimdiden hayırlı tezkereler diliyorum.
Güle güle gidip, gelir İnşallah.
Pastada nefis görünüyor,ellerine sağlık.

TAZE NANE dedi ki...

Çok güzel görünüyor canım.
Her şeye kadir olan Yüce Allah, bizleri doğru yoldan ve sevdiklerimizden ayırmasın. Hayırlı ve bereketli Kurban Bayramı dilerim.

meltemmutfakta dedi ki...

Sağlıklı,mutlu,sevdiklerin ve ailenle kutlayacağın nice bayramlar diliyorum...
sevgilerimle,

Armina dedi ki...

Birlik ve beraberliğimizi, kardeşlik ve dostluğumuzu en sıcak şekilde hissedeceğimiz mübarek Kurban Bayramınızı tebrik eder, mutluluklar dilerim.

nurşen dedi ki...

Selamlar arkadaşım ziyaretin ve iyi dileklerin için çok teşekkürler.Geçmiş kurban bayramını kutluyorum.
Bir avuç dua, bir kucak sevgi, sıcak bir mesaj kapatır mesafeleri, birleştirir gönülleri, bir sıcak gülümseme, bir ufak hediye daha da yaklaştırır bizi birbirimize.
Sevgiler

Unknown dedi ki...

Allah sağlıkla gidip gelmeyi nasip etsin inşallah bütün askerlerimize bu vesile ile hayırlı tezkereler diliyorum.Allah cümlesinin yardımcısı olsun inşallah.Gurur verici bir şeydir asker anası olmak da