2 Kasım 2009 Pazartesi

Sosisli Pide


Malzemeler:
2 tane fırın hamuru
1 tane küçük kuru soğan
1 tane biber
2 tane uzun sosis
1-2 domates rendesi
2-3 kaşık ketçap
tuz,kekik
Hazırlanışı:
Soğan,biber,sosisler rondodan geçirilir mümkün olduğu kadar ufaklanır.Bir tasa çıkarılıp üzerine ketçap,domates rendesi ve kekik karıştırılır.
Fırın hamurları istenilen bezelere ayrılır merdane ile inceltilir,hamurun yarısına hazırlanan içten
kaşıkla yayılır D şeklinde kapatılır.Kızdırılmış yağda her iki tarafı kızartılır.






6 yorum:

meltemmutfakta dedi ki...

İnciii bende istiyorummm:)
çok güzel görünüyorrr:)
Ellerine sağlık...
sevgilerimle,

nurşen dedi ki...

İncim,ellerine sağlık arkadaşım.Nefisss,kokusunu duyabiliyorum mis misss.Afiyet şeker olsun canım.
Sevgiler

yeşim dedi ki...

pidenin her çeşidini çok seviyorum.eline sağlık canım.öptüm.sevgiler...

Narince dedi ki...

Sosisle pek aram yok. Peynirlisini de yaptın mı İnci? Bu çocukların keyfince hazırlanmış gibi geldi bana. Haksız mıyım?

fatma dedi ki...

degişik ve güzek görünüyor ellerine saglık deniyince tadının nasıl oldugunu söylerim

İnci Yemek dedi ki...

Meltemcim hemen geliyorum de canım çayı da
hazırlıyorum yanına:)
Nurşencim çok teşekkür ederim güzel yorumuna keşke yakınım da olabilseniz)): canım.
Yeşim hanım ziyaretinize ve güzel yorumunuza çok teşekkür ederim.tekrar beklerim:)
Neclacım tahminlerinde çok haklısın:)çocuklara uyarlandı.bu hazırlanan iç bir poğaçanın iç malzemesiydi,pidede denedik çok başarılı oldu tavsiye ederim.bu arada ben de
artık sevmiyorum sosisi eski tat kalmadı ne dersin.
Fatmacım çok teşekkür ederim canım denemelisin çocuklar çok sevdi,domatesi olmasaydı dediler bilgilerinize:)
hepinize sevgilerimi gönderiyorum.