25 Ocak 2010 Pazartesi

Susuz Cacık


Herkese iyi ve mutlu bir hafta diliyorum.Arşivden çıkardığım susuz
cacık sıcak günler için daha uygundu:)belki, şimdi her yerde kar var kimse neredeyse evinden çıkamıyor sıcacık bir bulgur pilavının
yanın da nefis olur,bu sebeple bende
etiketlemiş olurum diye yayımlıyorum.
Malzemeler:
1-2 tane salatalık
yoğurt (suyunu ayırarak kullanın)
1-2 diş sarımsak
dereotu,tuz,zeytinyağ
Hazırlanması:
Salatalıkları soyup ,küçük küp küp doğrayın.yoğurdun içine sarımsak rendeleyin tuz ilave edip salatalıkla beraber karıştırın,servis edeceğiniz tasa alın üzerine biraz zeytinyağ dökün ve dereotu ile süsleyin.

12 yorum:

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

İnci Hanım elinize sağlık.Bu kış gününde bize yazı hatırlattınız.Biran önce gelse dedirttiniz.Sevgiler.Mine

MUTFAKISTAN dedi ki...

Cok severim bende su eklemem bazen suzme yogurt ile hazirlarim. Cok guzel gorunuyor
afiyet olsun canim
Sevgiler

Narince dedi ki...

Ben de isterim bulgur pilavının yanına, istemez miyim hiç?

İnciii, şu kelime doğrulamayı kaldırsan diyorum, bazen yazılması çok zor kelimeler çıkıyor karşıma. Yorumları rahat rahat göndersek sana, olmaz mı?

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Hem salata hem meze ..hımm..
ellerıne sağlık.
sevgilerle...

Işıl dedi ki...

BU MEVSIMDE DEGISIK BI FIKIR

Armina dedi ki...

Ellerine sağlık, görüntüsü nefisss.

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Susuz cacık nefis görünüyor, ellerine sağlık.
Bence cacığın mevsimi yok, her daim pilavlarla yenebilecek bir şey ama ne yazık ki salatalığın mevsimi var.
Ben mevsimi dışında üretilen salatalıklarda kabak tadı alıyorum, o yüzden bu mevsimde almıyorum.

Hatice dedi ki...

Canım öncelikle tebrikler, senin adına çok sevindim:)
bence de bulgur pilavının yanında ne iyi gider, ellerine sağlık...
sevgiler...

eldivenlerim dedi ki...

harika gözüküyor, ellerine sağlık arkadaşım....

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

incim incimmmm
nasıl severim var ya:))) hakikaten bulgur pilavıyla acayip yakışıyor değil mi...ellerine kollarına sağlık canımmmm
nefis olmuş
güzel yanaklarından kocaman öptümmmm::)

İnci Yemek dedi ki...

Minecim bu kadar soğuk yaşadıktan sonra çok özlemişim anlaşılan yaz günlerini:))öpüyorum canım..
Filizcim mutfak kültürümüz birbirimize çok benziyor:)öpüyorum canım..
Neclacım aynı fikirdeyiz canım damak tatlarımız aynı:))neclacım kelime doğrulama işine bir bakacağım, bakalım başarabilecekmiyim,oğlanı çok arıyorum çokk:))kocaman öptüm canım..
Sevilim gerçekten her türlü sofra için nefis bir salata.öptüm canım..
Işılcım cacık yayınlamayı bekleyen tarifler arasında idi geç kaldım aslında bu mevsimde muhteremciğimin yazdığı gibi salatalığı çok sağlıklı bulmuyorum,ama kontrollü tarımda üretilen salatalık bulunabiliyorsa aslında,
susuz cacık her mevsimin nefis salatası.öpüyorum canım..
Arminacım çok teşekkür ederim canım güzel yorumuna.öpüyorum canım..
Muhteremcim seninle aynı fikirdeyim canım yukarıda ışılada aynışeyleri söyledim:)öpüyorum canım..
Haticecim canım:)çok teşekkür ederim canım
darısı sizlere daha büyük ödüller alırsınız tavsiye ederim çok keyifli oluyor canım:))
cacık evet bulgurla çok güzel olur değilmi canım.kocaman öpüyorum..
Eldivenlerim çok teşekkür ederim canım güzel yorumuna .öpüyorum..
Zeynebim çok kocaman öpüyorum seni emremi
bir gün işallah bu ikiliyi birlikte yeriz:))

meltemmutfakta dedi ki...

Bende cacığa su eklemeyenlerdenim İncicim :)
Ellerine emeğine sağlık...
sevgiler