22 Ocak 2010 Cuma

Türkiye'nin Keyveni 'si Aranıyor !

Herkese selamlarımı sevgilerimi gönderiyorum arkadaşlarım ,dostlarım,izleyenlerim.Keyf-i mutfak arkadaşıma sayfamdan da teşekkür ederek başlamak istiyorum yazıma.keyveni yarışmasını sayfasında duyurdu ve beni bu yarışmaya katılmam için motive etti:)ve yöresel saklı tatlar gizli ustalar yarışmasında 4. cülük ödülü ile döndüm arkadaşlar çok mutluyum :)muhteşem organize edilmiş bir yarışma idi. Jüri üyeleri yarışmacıları çok güzel motive ettiler heycanlarımız kontrol altına aldık:)web
sayfası olan iki arkadaşımız vardı,jüridekilerden bir tanesi sahrap soysaldı:)fotoğraf makinasını getirmedim çok büyük hata oldu şimdi keyveniden resimleri bekliyorum daha sonra resimlerle bu muhteşem keyveni yarışmasını anlatmaya devam edeceğim.
Bu güzel haberden sonra bir de üzüntü içindeyim bütün sayfam etiketleri ile birlikte malesef çalınmış gerekli yere müracatımı yaptım fakat bu malum site halen yayınlamaya devam ediyor
muhteremle afiyetle arkadaşımın ikazı ile öğrendim çok üzgünüm pes diyorum!!! günlük adı altında topladığım bütün yazılarımı bile kopyalamış bu zavallı defolu insancıklar.

11 yorum:

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Başarılarının devamını diliyorum cok sevındım ..

Sevgilerle...

Narince dedi ki...

Tebrik ederim İncim. Ben de katılmayı istemiştim bu yarışmaya ama baktım ki gidip jüri karşısına çıkılacak vazgeçtim. İstanbul'a gitmek ayrı zor, jüri karşısına çıkmak ayrı. Sen iyi ki katılmışsın, çok sevindim, fotoğrafları bekliyorum.
Hırsızlara da sıkma canını, utanmaz onlar. Adresini ver de bir bakıyım.

Narince dedi ki...

Baktım baktım, ne ayıp yaa. Aman çalmasın benim ne yazımı, ne tarifimi.

İnci Yemek dedi ki...

Sevilcim çok teşekkür ederim canım,çocuklarıma bırakacağım güzel bir anı oldu benim için.öpüyorum canım.
Neclacım,bu yarışma net ortamında sanıp hemen tarifi gönderdim,zaten uzatmalarda yakalamışım müracatı finalist oldun dedikleri zaman ben çok heycanlı bir insanım dedim:)) çok güzel ikna ettiler:))ama var ya
canım ortam çok güzeldi:) iki saat önce toplandık konuştuk kaynaştık adeta evimde gibi hissettim kendimi:)her şey mükemmeldi.
Böyle yarışma istanbulda olursa gel lütfen:)) ben sei ağırlarım canım .kocaman sevgiler..

İnci Yemek dedi ki...

NEclacım işallah senin yazılarını çalmasınlar
yani diyorumki hadi resimleri tarifleri etiketleri ile çaldınız,benim kayıt altına aldığım özel yazı ve resimlerle ne işiniz var
kötünün iyisi işte böyle düşünüyorum.
eylül ayından beri tariflerimin ve hangi tariflerin çalındığını biliyordum siteyi bulamıyordum.şimdi gerekli yere müracatımızı yaptık fakat daha kapatılmadı ve oğlumun asker resimlerini ve tarif çalmaya devam ediyor bu zavallı insan.kocaman öpüyorum canım..

Narince dedi ki...

Ne güzel bir tecrübe olmuş senin için, devamı gelir diye düşünüyorum. Öptüm canım, güzel bir hafta sonu dilerim.

İnci Yemek dedi ki...

Neclacım çok teşekkür edrim canım güzel dileklerin için:)öpüyorum..

Işıl dedi ki...

tebrıkler

İnci Yemek dedi ki...

ışılcım çok teşekkür ederim canım..sevgilerimi gönderiyorum.

élif(keyf-i mutfak) dedi ki...

canım tebrik ederim seni..çok sevindim inan:)yarışmaya katılmana vesile olabildiysem ne mutlu bana..orda olmayı çok istemiştim ama nasip değilmiş..istesemde katılamayacakmışım zaten çalışmaya başladım:)dilerim ömrüne daha nice ödüller sığdırırsın..yemeğinin tarifini bekliyorum..sevgiler canım..

İnci Yemek dedi ki...

Elifcim öncelikle çok teşekkür ederim canım
kesinlikle ilk sen etkili oldun keşke olsaydın tanışma imkanı olurdu:)ama çalışıyor olman çok daha önemli canım ,ortam malum.. yemeğime link vermeyi unutmuşum şimdi hazırladım daha önce sayfamda kayıt altına almıştım bakabilirsin canım.kocaman öpüyorum..