6 Şubat 2010 Cumartesi

Kiremitte İthal Uskumru


Balık mevsiminde de ithal donmuş balık mı yenir :))sesleri duyuyorum:))
ben çok seviyorum ne derseniz deyin:)kesinlikle ızgara olmalı veya yeni bulduğum şekli ile kiremitte.
Kızarma çok ağır bir lezzet olur,buğulama deneyebilirsiniz.
Resimlerlede anlatmaya çalışacağım
Malzemeler:
3 adet ithal uskumru
1/2 kahve fincanı sıvı yağ
pul biber,karabiber,tuz
1/2 limon suyu
Hazırlanması:
Filato kesilmiş balıklarınızı güzel yıkayıp fazla suyunu süzdürdükten sonra balık kabının içine alınır.Üzerine tuz ve baharatları biraz limon suyu ilave edilip ezmeden
karışım yedirilmeye çalışılır ,vaktiniz varsa 1-2 saat dinlenmeye bırakılır vaktiniz yok ise sorun yok, hemen ızgaraya veya benim gibi kiremit tepsiye dizip,230 dereceye getirilmiş ızgarada
önlü ve arkalı çok kurutmadan pişirilir,sıcak ve mevsim salata ile yenir..





10 yorum:

Hazanyagmuru dedi ki...

hımmm mis gibi lokum gel beni ye diye bağırıyo balıklar ellerine sağlık arkadaşım iyi tatiller dilerim sevgiler

Unknown dedi ki...

bugün pazar balık yemeden olmaz dimi...
yanında bol salata ile ..
biz hamsiciyiz aslında ama vakti yavaş yavaş geçiyor büyük balık alırız herhalde kiremittede güzel ,ızgarada güzel olur ...
elinize sağlık.

İnci Yemek dedi ki...

Fatmacım çok nefis bir balık denemelisin:)
ben de iyi ve mutlu tatil diliyorum canım..
Sevgicim hamsiyi mısır ununa bulayıp kiremite dizdim hiç sevmedik ,vakti geçmeden sade ızgara yapmayı düşünüyorum kiremitte:))
biz de hamsiciyiz aslında:)iyi tatiller canım..

MUTFAKISTAN dedi ki...

Balık cok guzel gorunuyor canım
Afıyet olsun bende cok severım
Sevgıler

meltemmutfakta dedi ki...

Ma ma miaaa palukkk:))
Bayılırım bugün bizdede balık var allhan yoksa canım çok istedi derhal balık almaya gidilecekti:)
Fotoğraflar inanılmaz iştah açıcı yanınada roka ve yşil salata ohhh :)
Sanırım ben acıktım ufak ufak mutfağa yol almalı:)
sevgiler ...

Unknown dedi ki...

İncim güzel yorumun için öncelikle çok teşekkür ederim söylediklerinin hepsine katılıyorum ama gel gör ki elimde değil yapmıyayım diyorum ama olmuyor ev halkına konforlu bir yaşam sunduğumda mutlu oluyorum ama aslında abartmamak gerkli tabiiki
Bu arda balığa bayılırım ızgara tava farketmez aslında ızgara çok daha sağlıklı ama ev halkı tavayı daha çok seviyor hatta bunun için evde koku olmasın diye balkona özel bir küçük ocak aldık kızartmayı orada yapıyoruz (kapalı bir balkon ev kokmasın derken komşuları da rahatsız etmiyoruz tabi)ellerine sağlık

Tarif diyarı dedi ki...

İnci hanım ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Biraz uzunca ayrılık oldu izine ayrılmıştık. Balık nefis olmuş elinize sağlık.Kucak dolusu sevgileh.

Esra dedi ki...

Şahane göüküyor,ellerine sağlık...

İnci Yemek dedi ki...

Filizcim çok teşekkür ederim canım..
Meltemcim balıksız asla olmaz değilmi canım:)
Kendimce önemli olan mutlu olman :)canım
bakma sen bize dışarıdan söylediklerimize :))
kendini sıkıntıya sokmadan nasıl mutluysan:))
kızarmış balık benim de favorim ama yer gök:))yağiçinde kalmasın hemde sağlıklı olması bakımından şimdilik böyle bir yol tuttuk bakalım:))
Tarif diyarı teşekkürler canım:)
Sevgili esra hoşgeldin:))güzel yorumuna çok teşekkür ederim,her zaman beklerim..
Arkadaşlar hepinizi kocaman öpüyorum..

humeyra dedi ki...

Gerçekten hoş görünüyor.