21 Mart 2010 Pazar

CAPRİCE RESTAURANT BRUNCH BULUŞMASI

















Herkese sevgilerimi selamlarımı gönderiyorum arkadaşlar ,izleyenlerim.Nihayet bütün negatif enerjimi atarak sayfama geri dönebildim:))bu nasıl mı oldu?

İki muhteşem insanın sayesinde:)sevgili Nilgün ve Mehtabımın organizasyonu brunch buluşmasında ben de vardım:)önüme çıkan her türlü engeli aşarak, geç kalma pahasına buluşma noktasına vardım:)güzel güne ,aynı duygularla ,kalpleri aynı heycanla atan blogcanlarımla sevgi ile kucaklaştım.Yaklaşık bir yıldır yazıştığım canlarımı dünya gözü ile görmenin sarhoşluğu içindeydim.Muhteşem bir gündü kelimeler yetmez anlatmaya yaşamak lazım:))meloşum ve nilgüncüğümün sıcacık ev sahipliği ortama çok daha sıcaklık kattı, ve her türlü teferruatla

hediyelerle günü unutulmaz kıldılar, buradan çok ama çok teşekkür ediyorum her ikisinede

yoruldular, ama biz gene bekliyoruz başka etkinliklerini:))zeynebimi buldum:))gülerciğimi buldum :))Handemi buldum:))tanıdığıma onlara sarılabildiğime ne kadar mutlu oldum kelimelerle anlatamam.

Kızlar sizi artık bırakmam benim takibimdesiniz:)))Bizim zamanımızda blog vardı da biz mi sayfa açmadık:)))ne yapalım biraz geç kaldık bazı şeylerde:)))iyi ve güzel günlerde bol bol görüşmek üzere kocaman sevgilerimi gönderiyorum :))resimlerin devamı mehtabın ve nilgünün sayfasında oradan bakabilirsiniz.
















9 yorum:

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Harikasınız bloglarda okuyorum mutlaka bir gün İzmirden katılacağım sadece bloglarını okuduğum yorum yazdığım yorum aldığım arkadaşlarımı yakından tanımak için sevgiyle kalın

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Ne güzel !
Orda olmak vardı..
Güzel bir gün geçirdiğiniz aşikar..
Darısı bize... !

sarımutfak-hande dedi ki...

selam komşucum :):)
bende seni ve kızını tanıdığıma çok memnun oldum iyiki geldiniz tanıştık.
en kısa sürede tekrar görüşmek dileğiyle öpüyorum sizi
sevgilerimle

Sevil Şahin dedi ki...

harika vakit geçirdiğiniz belli canım
inş. başka başka buluşmalar dada bizde tanışırız
sevgiler

blog yazarları buluşmaları dedi ki...

minecim bekleriz bir dahaki seferlere gel mutlaka.. sevilcim sende şekerim gel gel.. darısı senin başına bir dahaki sefere gel şekerim..(senin sayfanı izleyemiyorum nedense bir bak bana süle şekerim)

inciyemeğim.. seni tanıdığıma bende çookk çokkk mutlu oldum.. bizde seni bırakmayacağız artık takipteyizz.:)) ve sonra gene görüşeceğiz bu sefer daha çok sohbete vakit kalır sevgiler selamlar...

sevgiler..
celebi74

İnci Yemek dedi ki...

Mineciğim,sevilciğim,birdemlik sohbetim:) ben de çok tanımak istiyorum sizleri hiç belli olmaz bakarsın güzel bir buluşma sağlar blog yazarlar:))bol bol hosbet imkanı bulabiliriz.
Yorum yazan bütün arkadaşlarımı kocaman öpüyorum..

nurşen dedi ki...

Nasılda iyi etmişsiniz,bu buluşmayı organize eden arkadaşları tebrik ediyorum valla,çok güzel bir gün geçirdiğiniz belli.Sefanız olsun :))
Sevgilerimi bıraktım canım

Unknown dedi ki...

İncim canım arkadaşım iyiki gitmişiz bruncha oh sefamız olsun.Seni tanımak gerçekten çok güzeldi tabii güzel kızını da inşallah tekrar buluşuruz sevgiler

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

canım gelicenmi pazar günü :)
bak çok şey kaçırıyosun sen bilirsin :)