21 Mayıs 2010 Cuma

İyi Beslenmek İyi Gelecek Buluşması


















Herkese haftanın son gününden kocaman sevgiler.Nihayet samimiyetle danışabileceğimiz bir diyetisyenimiz de oldu arkadaşlar izleyenlerim:))Geçen hafta cheff'in de Sana mutfağında
margarin nasıl hazırlanır diye toplandık :)) fakat kocaman sosyal bir proje ile karşılaştık:))
Önce SANA ile dünden günümüze nostaljik bir gezintiden sonra:))mutfağa inip bir güzel margarinimizi hazırladık ben az tuzlu pulbiber ve kekikli hazırladım:))daha sonra
SANA 'nın sponsor olmadığı tam da içinde olduğu HÜLYA KOÇYİĞİT'in önderliğindeki TOÇEV'in başlattığı" iyi beslenmek, iyi gelecek projesini"tanıdık.
Diyetisyenimiz Dr.Berat Nursal hanımla sohbetimizde ,Gelişme çağındaki çocuklar için sabah kahvaltısı çok önemlidir 1 tatlı kaşığı(15gr)sana ekmek üstü,yeterli ve dengeli bir kahvaltıyı tamamlayan iyi bir seçenektir dedi...
İşte bu proje yeterli ve dengeli beslenemeyen binlerce çocuğa ulaşmayı hedefleyen SANA ,TOÇEV VE M.E.B sağlık dairesi başkanlığının destekleri ile BATI KARADENİZ (SİNOP,KASTAMONU , ÇANKIRI İLLERİ VE TÜM İLÇELERİ) pilot bölge olmak üzere tüm yurttaki fakir çocuklara ve ailelerine yeterli dengeli beslenmeyi öğretmek ve gıda maddeleri vermek amacındalar..
Ülkemizdeki ünlü anneler ve SANA bu projeyi maddi olarak destekliyorlar .Biz ne yapabiliriz derseniz 1 adet sana almakla bile bu projeye katkıda bulunabilir veya http://www.iyibeslenmekiyigelecek.org/ üzerinden TOÇEV’e yapılacak yönlendirme ile ya da direkt TOÇEV aracılığıyla da projeye bağışta bulunabilirsiniz.

Proje hakkında detaylı bilgi almak ve projeye destek olmak isteyenler için hazırlanan web sitesine http://www.iyibeslenmekiyigelecek.org/ adresinden ulaşabilirsiniz...
Herkeze mutlu hafta sonları diliyorum.sevgilerimle...










11 yorum:

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

İncim etkinliklerdesin hep kolay gelsin diyorum.Sevgiler...

bademcicegi.com dedi ki...

incimmm merhabalar:)) nasılsın canım iyimisin bende gelmesem senin gelecegin yok valla küstüm sana:)))etkinliklerde olmasa görüşcegimiz yok:) öpüyorum senii

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Toplum olarak yemek yemeyi doymak olarak algılıyoruz ..beslenmek olarak değil.
Bundan dolayı küçük yaşlarda tüm hastalıklar bizimle..

Işıl dedi ki...

güzel proje

pelince dedi ki...

İnci ne güzel bir gün geçirdik değil mi?? ama bir dahaki buluşma lütfen bol güneşli olsun:))yeter artık hep yağmur hep yağmur:))

Mutlu hafta sonları...

Armina dedi ki...

Güzel bir hafta sonu geçirmeni dilerim canım.

Narince dedi ki...

Yok bi şey diyemiycem artık. İyi gezmeler yahu!

Aysultan... dedi ki...

bayılıyorum bu etkinliklere:)
seni tanımak keyifliydi ablacım:))
bizim etkinliğin postu ne zamana:))

Tam tadında dedi ki...

Güzel görünüyor :)

Tümay Öztürk dedi ki...

İnci abla tekrar bir etkinlikte karşılaşmak harikaydı:) Seni gördüğüme çok mutlu oldum:) Çok öpüyorum. Sevgiler...

Ballı Cimcime dedi ki...

Harika olmuş, hatta eve pek fazla margarin almadığım halde pazar akşamı 1 adet Sana margarin ile Becel'i attım sepete:) Sevgilerimle..