25 Mayıs 2010 Salı

Softbowl İle Mutlu Bir Pazar Günü
























































Herkese güzel bir haftadan sevgiler ve selamlar arkadaşlarım,dostlarım ve izleyenlerim
Geçen pazar günü Sevilim davetini hemen kabul ettim:)zira uzun zamandır softbowl ile etkinliklerini ve ürünlerini takip etmekteydim.Etkinliklerde hazırladıkları lezzetleri gördüğüm zaman ,diğer silikon kalıplarda pişen kek vb. görüntülerinden farklı oldukları hemen hemen anlaşılıyordu.silikonun temel ham maddesi silisyumdur tıpkı cam gibi (evet camın da hammadesi silisyum kumdur..) ama silikon alırken de sertifikalı ve güvenilir marka olan soft bowl'u tercih etmekte fayda var .Bu konuda bizi oldukça bilgilendiren ve dostlarla bir araya gelmemize vesile olan Selami Gökdere bey'e ve pelin başsoy hanım'a teşekkür ederim..

Evet pazar pazar yollara düştüm işte bu sebeple:))buluşma yerimiz Üsküdar doğancılarda,
tam da kaymakamlık karşı sokağında Cafe Mia Caramella üç aydır gitmek istiyordum,işte buradaydım:))Hayal hanımın kafesi, ailesi ile birlikte işletmeciliğini yaptığı bu şirin kafede:)
Bütün dostlarım gelmiş çoktan yerlerini almışlardı,özellikle miskokulu lezzetler Mine'nin gelmiş olmasına çok sevindim zira o ta izmirden geliyordu:))şehir dışındaki arkadaşlarımızada kapak olsun:))))tüm sevimliliği ile Sevilim ve Hayalciğim karşıladılar beni :))muhteşem lezzetler hazırlamış softbowl kalıpları ile hayalim anneciği ile ellerine emeklerine sağlık.
O kadar lezzetliydiler ki hepsinin tarifini hayalciğim sayfasına yazdıkça tek tek ben de hazırlayıp yayımlayacağım:))o kadar çok lezzet vardı ki tadına bakamadıklarım bile oldu,
tekrar gittiğimde yerim inşallah:))
Sonuç itibari ile şunu tekrar vurgulamak isterim:Softbowl ile pişen lezzetler harika oluyor
sütlü veya kremalı tatlılarda sunum güzelliği ve buzluktan doğru mikrodalgada pişirme özellikli deterjan kullanmadanda temizlenebilir vede çok sağlıklı mutfak gereçleridir.
Günün sonunda bizlere de hediye edilen softbowl ürünlerimi kullandıkça ayrıca sizleri bilgilendirmeye devam edeceğim..

Keyifli sohbetler yaptık güldük eğlendik dostlarımla:))sohbete doydukmu kesinlikle hayır:))orada bulunmamızın saati dolduğu halde hala gitmek istemiyorduk:)Günün sonunda
başka etkinliklerde buluşmak üzere sözleştik...
Bu muhteşem günü bize yaşattığı için tekrar tekrar Sevilime ,Selami bey'e ve Hayciğime çok teşekkür ederim..


















11 yorum:

Narince dedi ki...

Tekrarlıyoruz, İnci Her Yerde.
Ayol yorulmadın mı sen şekerim?

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

İnciciğim seni gördüğüme bende çok sevindim. Etkinlik harikaydı ama katılanlar bence çok hoştu.İzmirden sevgiler.Çok öpüyorum...

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Ne de güzel bir buluşma olmuş daımı olsun..
Sevgiler..

Unknown dedi ki...

İncim herşey çok güzeldi gerçekten öpüyorum seni

Sevil Şahin dedi ki...

inci ablacım ben şahsım ve softbowl ailesi adına katıldığın için o güzel sohbetinden bizleri mahrum etmediğin için teşekkür ederim.
canım ablacım harika bir pazar günü oldu tekrarını yapalım en kısa zamanda
sevgiler

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Canım oh ne güzel hem güzel tatlardan yemiş hemde güzel sohbetler etmişsiniz.
Neşeniz bol olsun canım
sevgiler

nurşen dedi ki...

İnciiimm,ne güzel etkinliklere katılıyosun valla.İmrenmiyorum,seni kıskanmıyorum dersem yalaaaannn :)) Bende kızlarımın büyümesini sabırsızlıkla bekliyorum :)
Sevgiler canım

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

gerçekten çok keyifli bir ortam olmuş,çok sevindim senin adına incim:)çoook da özledim seni.
inşallah en yakın zamanda birarada oluruz yine.
öpüyorum canımmmm

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

İnci Ablammm canımsın...seni tanımış olmaktan çok mutluyum.O gün herşey çok güzeldi.ne kısa zamanda tekrar bir araya gelmek dileğiyle kocamannn öpüyorumm.sevgiler:)

pelince dedi ki...

Harika bir gün olmuş,aklım masadakilerde kaldı:))

Kocaman Sevgiler.

meltem beker dedi ki...

İncicim bu tempoya devam:)
harika şeyler yapmışsınız,bayıldım:)
sevgiler...