13 Ocak 2011 Perşembe

Güzel Blogger Ödülü






Herkese sevgilerimi gönderiyorum blog arkadaşlarım ve izleyenlerim.Bir kaç gündür rutin tedavilerim için yine hastane yollarındaydım:)Allah şifa versin herkese mümkünse de yolumuz oradan geçmesin yazacağım fakat hastaneler dr. olmazsa olmuyor malesef pis bir dünyada yaşıyoruz hastanesiz olmuyor işte.Çaresiz hastalıklardan korusun rabbim hepimizi , gerçekten stresli bir durum en azından benim için böyle oluyor, o kadar çok kasıyorum ki kendimi hastane sürecinde bedenim bile hemşireye kan vermiyor:))neyse bu dönemidebitirdik tek üzüldüğüm sevgili dr.Demet Taşan hanımefendiyi uzun süre göremeyecek olmam.Mutlaka herkesin dr. çok iyidir fakat kalbi bu kadar güzel fedakar bir insan varmıdır:)bir tek bana karşı değil elbette bir kişi'de demet hanım için olumsuz bir şey söylesin duymadım:)
Ben buralarda yok iken canım arkadaşım FİLİZ'ciğim beni ödüllendirmiş,çok teşekkür ederim
filiz'cim hatırlanmak çok güzel bu benim için elbette bir onurdur.

Bir ödülde sevgili SEVAL'ciğimden çok teşekkür ederim canım arkadaşım :))gerçekten çok duygulandım yeni bir arkadaşımın ödülünden onur duydum..

Şimdi ben kime gönderiyorum:))her zaman olduğu gibi beni izlemeye almış bütün blogcanlarıma ve sayfamı ziyaret eden misafirlerime.

Ayrıca blog dünyasına yeni katılmış blogcanlarıma .Kimler katılmış ,hemen aklıma gelenleri

yazacağım,listede adı olmayan blogcanlar gönül koymasın lütfen:)hatırladıkça listeme ekleyeceğim:)
Özellikle sevgili Deryacığıma ve anneannenin emeklerine gönderiyorum..

7 yorum:

Unknown dedi ki...

İncim tebrik ederim ödülünü kendine dikkat et ve iyi bak daha çok işimiz var çokkk
öpüyorum canım arkadaşım

İnci Yemek dedi ki...

Glerim teşekkür ederim canım,senin de ödülünü kutlarım bu ödül hepimizin:)
kendime elimden geldiğince iyi bakmaya çalışıyorum canım ya:)) daha çok işimiz var gerçekten:)
allah hayırlı ömürler verirse inşallah.çok öpüyorum seni..

Nehir Butik Pasta dedi ki...

İnci blogumda yazdıklarını okudum ve çok üzüldüm ama desteğin için de çok teşekkür ederim
sağol iyi ki varsın

Rakunt ideas dedi ki...

İnci abla çok geçmiş olsun neler yaşadın bilemiyorum ama geçmş gitmiş olsun.Bende yılbaşı öncesi işini doğru yapmayan bir dr tarfından epey bir yıpratıldım ama neyseki şimdi emin ellerde atlatıyorum sağlık sorunlarımı.Allah çaresiz bırakmasın.

Adsız dedi ki...

İnci hanım geçmiş olsun ...Blog ödülünüz içinde tebrikler..

Özgen dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım, rahatsızlığını da yeni okuyorum.Allah şifalar versin dediklerin çok doğru. Ödülün için çok ama çok mutluyum hatırladığın için teşekkürler...

Hayat Penceremden dedi ki...

İnci ablacım çok teşekkürler.Ödülünle çok mutlu ettin beni :)