14 Şubat 2011 Pazartesi

AKLINA GELEN NEDEN SOFRANDA OLMASIN







Geçen yıl büyük bir marketin tanıtım masasında easyfood ürünlerini görmüş tanıtım elamanından şu bilgileri almıştım.


Easyfood ürünleri katkı maddesi içermez.


Raf ömrü çok uzun, oda ısısında bile bekleyebilir,bunun sebebi pastörizasyon değil sterilizasyon yöntemi ile üretilmesinden ileri gelmektedir.Her ürün için uygulanan sterilizasyon süresi farklı olup bunun yöntemini sadece Easyfood tarafından bilinmektedir.





Yeni tanıştığım easyfood ürünlerini Sarp bey sayesinde deneme fırsatına sahip oldum.
Mutfakta tecrübeli bir anne olarak hazır gıdalara çok gereksinim duymayan fakat mutlaka


güvendiğimiz bir markanın , acil zamanlarda kurtarıcı olmasını her zaman düşünmüşümdür.


Bu anlamda Easyfood ürünlerini kesinlikle ve kesinlikle gönül rahatlığı ile hanenizde bulundurup tüketebilirsiniz .


Şunu yazsam hiç abartmış olmam:))belki ;


Kendi hazırladığım kuru fasulyeyi bu kadar lezzetli hazırlayamayabilirim:))evet her zaman kıvam tutturmak zor oluyor bazen:))Easyfood adeta küçüklüğünüzde iyi yemek hazırlayan bir ebebeyn'ninizin hazırladığı kuru fasulyeyi veya pilavı damağınızda özlediğiniz lezzeti sunuyor.
Bir yıl boyunca ambalajı kapalı olduğu ,kuru ve nemsiz ortamda saklandığı sürece bozulmayan bu ürünlerden hanemde bulunduracağım.Acil zamanlarda kutuyu açıp ister mikrodalga fırında isterseniz tencerede ıstıtıp kullanılabilir.


Büyük marketlerin kuru gıda,konserve,sos katagorilerisi içinde Easyfood ürünlerini bulabilirsiniz.


Sarp bey'e ve easyfood firmasına teşekkür ederim...










7 yorum:

Aliye Karamustafa dedi ki...

Benim çocuklarım İstanbul'da okuyor. İkisi de yurtlarında bunu tüketiyorlar. Bursa ve Kocaeli'de varmış, İzmir'e de gelsin artık.

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

çok ön yargılıyım bu hazır yemekler konusunda...ama sen diyorsan güzel diye ,denemek lazım o zaman canım incimmmm
çok öperim güzel yanaklarından:)

Sevil Şahin dedi ki...

acil durumlar için birebir :))
afiyet bal olsun ablacım

İnci Yemek dedi ki...

Sevgili aliye hanım çocuklarınızı kutlarım ve sizi tebrik ederim böyle çocuklar yetiştirdiğiniz için...
şimdiki gençlerin revaçdaki yiyecekleri malesef fastfood):

Tadını lezzetini benim de test ettiğim bu ürünler ile gençler doğru ve dengeli beslenecekler artık.
izmire'de gelir umarım buradan seslenmiş olalım:)
kucak dolusu sevgilerimle...

İnci Yemek dedi ki...

Zeynebim,Sevilim canım taa içleri:)
gerçekten mükemmel ve güvenilir sevilim bilir:) evde bulunmasında fayda var,acil durumlar için .
kesinlikle anne eli değmiş gibi.
çok öpüyorum ikinizide..

ANNEMİNELİ dedi ki...

Canım; sen öneriyorsan bizde deneriz...paylaşıma teşekkürlerrr....

Saglıklımutfak dedi ki...

Ben henüz denemedim ilk fırsatta deneyeceğim canım.