13 Nisan 2011 Çarşamba

BROWNİ KURABİYE


Herkese sevgiler arkadaşlarım ve izleyenlerim.Yine uzun ara verdim:)çok canım sıkkın bir türlü açılamayan blog sayesinde):neden hala kapalı blogların işte sebebi;




İşte kaderimiz yanlış yazılan tek harfe kalmış:))sıkıntılı ve sabırımın test edildiği bir dönemi yaşarken bir de üstüne bu sebeple arkadaşlarım sayfasını ziyaret edememekten mutsuzum.


Fakat iyi ki blogcanlarım yanlız bırakmıyorlar :))geçen hafta ipek saçlım Sihirli Mutfağım

Betül Köroğluna davetliydim:)) muhteşem lezzetller hazırlamıştı betülcüğüm malesef onunda sayfası şimdilik açılamıyor tarifleri aldıkça sizinle paylaşacağım.



Blogcanlarımın hazırladıkları bir birinden nefisti hepsinin ellerine sağlık bir kez daha.

Browni kurabiye canım TÜMAY'ıma ait uzun zaman oldu listeme almıştım tarifi ,tümaycığım elleri ile hazırlayıp getirmişti betülün sofrasına enfesti eve dönünce ilk işim hemen bu kurabiyeleri hazırlamak oldu:))şiddetle tavsiye ediyorum mutlaka sizde denemelisiniz.


Hatta ben biraz daha ileri getirdim işi:)))baş ucu kitabı gibi dolabımda her daim bulunması

gereken bir kurabiye diyorum:)


Tümayım çok teşekkürler paylaşımına canım.Orjinali BURADA tarif de bir değişiklik yapmadım aynen yayımlıyorum.



Malzemeler:

250 gr tereyağ(oda ısısı)

2 tane yumurta

1 çay bardağı fındık yağı(ajda çay bardağı)

2 kahve fincanı toz şeker

1 paket kakao(dark gurme)

1 paket kabartma tozu

1 paket vanilya

Aldığı kadar un


ŞERBETİ İÇİN:


1 su bardağı süt

1 su bardağı toz şeker


Hazırlanması:


Öncelikle soğuk süt ve şekeri bir tasın içinde karıştırarak şekerin erimesini sağlayın.

Kesinlikle süt ve şeker kaynatılmayacak kaşık ile karıştırarak şekerin erimesi sağlanacak.

Şimdi hamuru hazırlayabilirsiniz,gerekli tüm malzemelerle hamur hazırlayın.

Aldığı kadar un yazılmasından endişelenmeyin hamur elinize yapışmayıncaya kadar azar azar un ilavesi ile hamur hazırlayın.

ceviz kadar parçalar kopararak yuvarlayın pişirme kağıdı serilmiş tepsiye dizin.

önceden ısıtılmış 170 derecedeki fırında 1o dakka pşirmeniz ,yani kurabiyelerin üzeri çatlayınca

fırından alabilirsiniz.

sıcak kurabiyeleri hazırladığınız sütlü serbete batırıp saklama kabına dizin.

Kalan şerbeti kurabiyelere yedirin.

Bir gece dnlenirse çok daha lezzetli oluyor.Afiyet Olsun...

33 yorum:

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

merhabalar canım neyse sorun nazlana nazlana dA OLSA İNŞALLAH ÇÖZÜLECEK
SABIR DİYORUM kurabiyende harika ellerine sağlık
sevgiler. görüşmek dileğiile

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Pek severim ben de bu kurabiyeyi. Ellerine sağlık ablacım..

Yeşim dedi ki...

Çok can sıkıcı bir durum gerçekten bende dns ayarlarını değiştirip girenlerdenim:(inşAllah kısa zamanda düzelir ne diyelim.Bana kalırsa maç sezonunu atlatmaya çalışıyorlar:)))
browni kurabiye benimde çok çok sevdiğim dediğiniz gibi başucu kurabiyem:)ellerinize sağlık.

Adsız dedi ki...

Yavvv İnci Hanımcım..Süper gözüküyor..Yani ne diyim sihirli eller falan olmalı bu durum herhalde..

Sevgiler..

mutfagabuyrun dedi ki...

kurabiyeler harika olmuş canım.ellerine sağlık.ayrıca tümayında ellerine sağlık.öpüyorum.

Hayatın Tatları dedi ki...

bu tarifi her okuduğum soğuk su yada süt ile hamur olmuyor mu acab diye düşünüyorum ama paylaşımınıza bakılırsa mutlaka bir deneyip öyle görmek lazım sanırım ellerinize sağlık.

Aycan dedi ki...

Canım kurabileyelerin çok güzel.Ben bayılıyorum bu kurabiyeye.


Sevgiler;

sarımutfak-hande dedi ki...

ay bir harf yüzünden yaşadıklarımıza bakın mutfaktan soğudum inan :(( inşallah tez zamanda düzelir kurabiye harika olmuş ellerine sağlık incicim

İnci Yemek dedi ki...

Fatmacım sabır canım sabır yazdığın gibi)teşekkür ederim canım
denenesi bir tarif.kucak dolusu sevgiler..

İnci Yemek dedi ki...

prensesim biz de çok sevdik bu kurabiyeyi çok teşekkür ederim canım...

İnci Yemek dedi ki...

Yeşimcim aslında ben de seninle aynı fikirdeyim maç sezenunun geçmesi bekleniyor,maçlar bir ara mola verdi gayet güzel açılıyordu o sıra:)
bu kurabiyeler baş ucu kurabiyeleri:))herkes denemeli.
çok öpüyorum canım..

İnci Yemek dedi ki...

Arseliciğim reçete çok kolay herkes hazırlayabilir marifet gerekmiyor:))teşekkür ederim teveccühünüze yinede:)öpüyorum...

İnci Yemek dedi ki...

Sevdacım teşekkür ederim canım:)ben de çok öpüyorum...

Serap dedi ki...

Kahvenin yanında 1 tane kurabiye yemek en büyük keyiferimden biridir. Hele bir de kurabiye kakaolu ise demeyin keyfime... Ellerinize, emeklerinize sağlık.

İnci Yemek dedi ki...

Hayatın tatları kesinlikle hamur olmuyor mutlaka denemelisin canım:))kucak dolusu sevgiler..

İnci Yemek dedi ki...

Aycancım teşekkür ederim canım:)
çok nefisler çok.
kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum...

Hayat Penceremden dedi ki...

iNCİ ablacım ellerine sağlık bayıldım bu tarife

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili İnci,
Kurabiye nefis görünüyor, ellerine sağlık.
Blogspot yasağının bazı bloglarda devam ettiğini facebookta ki sayfadan öğrenmiştim.
Ne yazık ki elimizden yapacak hiç bir şey gelmiyor.
İnşallah bir an önce bir daha hiç kapanmamak üzere hepsi tamamen açılır.

Özgen dedi ki...

Eline sağlık arkadaşım bu kurabiyeye ben de çok alıştım ve sıksık yapıyorum evet bu bloglar tüm tadımızı kaçırdı ama sabır...

Tarif diyarı dedi ki...

Bayılıyorum ben bu kurabiyeye nefis bir lezzet ellerinize sağlık inci hanım.Sevgiler

durutarifler dedi ki...

Çok güzel oluyor gerçekten. Ben de severek yapıyorum. Ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık canım benim en en en sevdiklerim arasında dehşet bir şey bu:)
şimdi ise bu kurabiyenin değişik versiyonlarını deniyorum harika en kısa zamanda paylaşırım.sevgiler

~Hülya~ dedi ki...

Çok çekici görünüyor kurabiyelerin :) Ellerine sağlık.

canimçektipişirdim dedi ki...

ayy ne güzel olmus nasıl cnm çekti:)en kısa zamanda denemeliyim:)

İnci Yemek dedi ki...

Handecim inşallah tez zamanda açılır canım.öpüyorum seni..

İnci Yemek dedi ki...

Muhteremcim,baharcım teşekkür ederim güzel dileklerinize.
kumanda paneline zaman zaman ulaşamıyorum arkadaşlar yorumları açmak istesem de açılmıyorlar çok üzgünüm):hepinize kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum..

İnci Yemek dedi ki...

Ece,Özgen ve deryacım çok teşekkür ediyorum:)kocaman öpüyorum hepinizi..

İnci Yemek dedi ki...

Serapcım ,nilaycım,hülyacım,güzel dileklerinize çok teşekkürler ederim.Yorumlar sıra ile açılmadı:)
adını yazmadığım gözden kaçırdığım varsa bağışlayın lütfen:)sayfalarınıza ziyaretlerim devam ediyor aslında inşallah uzun sürmez bu yasak.
canım çekti pişirdim:)))çok teşekkür canım.
Hepinize kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum canlarım...

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Ellerine saglik incim.Kurabiyeler nefis gorunuyor.Cok haklisin insallah bu yasaklar sikintilar tamamen biter de rahatca paylasimlarimiza devam ederiz.Yorum yapamiyorum diye de uzulme sanal yoldan da olsa kalpten kalbe kopruler kuruldu.Ben de dahil hic kimse kirilmaz.Ben suan yurt disinda oldugum icin girebiliyorum donunce bakalim napicam daha dns ayarlarim yapilmadi.
Sevgilerimle...

ahter demir dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzel gözüküyor denencekler listesine aldım bile:)

handan&canan dedi ki...

Birkaç kişinin hatası yüzünden bütün blog sahiplerine faturanın kesilmesi gerçekten sinir bozucu, ama kurabiyeler çok güzel gözüküyor. Ellerinize sağlık...

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ayy İnci abla kurabiyeler fırlayıp bana gelecek gibi güzel görünüyor.Vaktim olsa sana gelecem yap bana bunlardan:)Ellerine sağlık öperim canımmm

İnci Yemek dedi ki...

Canlarım benim için çok değerli yorumlarınıza çok teşekkür ederim.
Hepinize kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum...