26 Mayıs 2011 Perşembe

NUTELLA İLE KAHVALTI



Herkese sevgiler selamlar sağlıklı günler blogcanlarım ve değerli izleyenlerim.


25 mayıs çarşamba günü pelin hanımın daveti ile MSA'da NUTELLA'LI kahvaltıya davetliydim.


Sizin bir sabah kahvaltınızda nutella'lı lezzetlerden yeme kapasiteniz ne kadar bilmem ama muhteşem üstü lezzet ile kapasiteyi artırabilirsiniz benden söylemesi:)))


Aslında "Aynası İştir Kişinin Lafa Bakılmaz"atasözünde olduğu gibi kişinin aynası,yansıttığı gerçek ,yaptığı işlerdir,fazla söze gerek yok aslında NUTELLA için , ülkemizde olduğu gibi dünyada da bir numara sürülebilir çikolatada:)))

bilmeyen duymayan yoktur sanıyorum:)))


Lafı fazla uzatmadan, şenlik havasında geçen kahvaltı toplantımızdan biraz bahsetmek isterim.


MSA'da Pelin ve Ayşe hanım kapıda sıcacık güler yüzü ile karşıladı :))atölyenin kapısında NUTELLA marka müdürü EMRE GÖLCÜK tarafından karşılandık, Emre bey muhteşem ev sahipliği ile bize kendimizi iyi hissetmemizi sağladı.

Şefimiz ERDAL YAMAN nutella ile hazırlayacağımız lezzetleri özetledikten sonra keyifli çalışmalarımız başladı:))nutella ile neler mi hazırladık:
NUTELLA'LI Açma
NUTELLA'LI Pita Ekmeği
NUTELLA'LI Poğaça

Tariflerin hepsini vereceğim , zira çalışma arkadaşım bademçiçeği Aytül'üm hazırlarken bol bol fotoğraf çekerek aşamaları kaydetme imkanı bulabildim:))benim için fırsat oldu aslında,uzun zamandır açma tarifini bu şekilde yayımlamak istiyordum.
Evet evet Nutella'lı açma tarifi ile başlayacağım anlatmaya:)teknik olarak ben de böyle hazırlıyorum :))fakat farklı bir hamur öğrenmiş oldum şefimizden.Çikolata ile çok uyumlu bir hamur oldu,eve tadım için getirdiğimi çocuklar beğendiler eee orada bol bol yeme imkanı bulduğum için ben de çok beğendim:)))

Bak şimdi oooo seslerinizi duyuyorum :)))yaz geliyor kilo alacağız diye ,yok öyle başka diyetlere bakmak HERKES NUTELLA diyeti yapacak:)))
Şaka bir yana arkadaşlar çocuklara hazırlayınız bu enfes lezzeti onlardan artan size yeter:))
bu lezzeti kaçırmamış olursunuz,mutlaka denenesi bir lezzet.Verdiğim ölçülerde hazırlayın ve aynı gün tüketin tavsiyem budur.

Reçeteme geçmeden önce muhteşem ev sahipliği için PELİN hanıma,EMRE bey'e,ERDAL bey'e
MSA çalışanlarına ve ve NUTELLA'ya bu keyifli ve bilgili gün için çok teşekkür ederim...


Şimdi nasıl hazırlamışız işte tarifi;

Malzemeler:

500 gr un
250 gr su
200gr tereyağ
1 tane yumurta
50ml sıvıyağ
75 gr şeker
12 grtuz
500gr NUTELLA
2,5 gr maya


Hazırlanması:

Aşağıda hazırlama aşamalarının fotoğraflarına da bakınız lütfen faydalı olacağını umuyorum;
Tereyağ dışındaki bütün malzemelerle hamur hazırlayın, bezelere ayırdıktan sonra üzerini streç film ile kaplayıp mayalanmaya bırakın.
Önce tehgahınızı yağlayın sonra mayalanış bezelerin üzerine takriben 1 tatlı kaşığı tereyağ ilave edip eliniz ile açabildiğiniz kadar ince açın ve bir yemek kaşığı nutellayı kaşığın tersi ile sürün .Rolo yaparak sarın elinizle ters tarafa burarak iki ucunu birleştirin .Yağlanmış tepsiye dizin.Bütün bezeler için aynı işlemi yapın.Tepside tekrar mayalanmaya bırakın.
Üzerine tam çırpılış bir yumurtayı sürün ve önceden ısıtılmış 200 derecedeki fırında üzeri kızarıncaya kadar pişirin.

Diğer tariflerde görüşmek üzere:)sevgiyle kalın...





NUTELLA marka müdürü EMRE bey bir ara objektifime takıldı:)))sayfama kapak yapacağımı söyledim ,sözümü tuttum:)))























13 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

benim en sevdiğim açma oldu:) harika bir etkinlikdi.

seni uzun zaman sonra görmek çok güzeldi ablacımmmm!

~Hülya~ dedi ki...

Mmmmm... yerim ben onları!!!

Tümay Öztürk dedi ki...

Olmadığıma üzüldüğüm nadir etkinliklerden biriydi:) Afiyet bal şeker olsun kaşık kaşık gitmiş Nutellalar:)

durutarifler dedi ki...

Kim sevmezki Nutallayı. Daha küçücük çocuktuk (şimdi 41'im) Almanyadan gelirdi.
Sevgiler

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

İncim,ne güzel bir gün geçirmişsin.Nutellayı sevmeyen varmıdır? Nutellalı açma da nefis görünüyor ayrıca.
Sevgilerimle...

behlulksn dedi ki...

çok güzel leziz bir açma nutella benimde sevdiğim ürün paylaşım için teşekkürler

Unknown dedi ki...

off çok güzel bir etkinlk olmuş yaaa:)))
ellerinize sağlık

Narince dedi ki...

Gördük gördük, batıp çıkmışsınız çikolataya:)

ahter demir dedi ki...

favori çikolatalarımdan enfes görünüyoo

Adsız dedi ki...

alıcağınız olsun inci hanım:)) gece saat 02:50 mutfaktan nutella kavanozumu aldırdınız bana pc başında bu saatte nutella... ellerinize sağlık paylaşım için teşekkürler

Saglıklımutfak dedi ki...

Çok eğlenceli bir sabahtı:) Ellerimize sağlık :)))

pelince dedi ki...

Güzel bir kahvaltı oldu ;)) ellerimize sağlık..

Nurdan dedi ki...

Ben kitap tarifinde 20gr soda yazıyor nasıl bir soda 20 gr olduğuna göre sulu birşey değil yardımcı olurmusunuz