1 Temmuz 2011 Cuma

KAHVE DÜNYASI İLE DONDURMA KEYFİ

Selamlar ve sevgiler değerli misafirlerim.Kahve dünyasında dondurma tadım'a gideli uzun bir zaman oldu,neyse ki havalar hala soğuk sayılır:))Kızıltoprak'da toplandık bu defa,İpek ve Eda hanımı tekrar görmek beni çok mutlu etti:)


Konu Dondurma üzerine idi, iyi bir dondurma nasıl olmalıdır(aşağıdaki fotoğrafın üzerine tıkladığınız zaman görüntü büyüyecektir)ve sorbeler hakkında geniş bilgi verildi.

Şunu özellikle söylemeliyim ki yaz boyunca diyet yapmakta karalı olanlar kesinlikle tercihlerini sorbeden yana kullanmalılar:)zira içinde %60-85 oranında taze meyve ve içme suyu kullanılarak hazırlanan bir buz meyve karışımıdır.

Kahve Dünyasındaki sorbe çeşitlerinden çilekli ve frambuazlı olanını şiddetle öneririm , bana kalırsa; hergün en az bir top tüketebilirsiniz.Damak tadınıza göre herkesin kendi kuplarını hazırlayacak kadar çeşide sahip olan Kahve Dünyasında ,kahvaltıdan sonra ara öğüne denk getirirseniz çok da güzel oluyormuş tavsiye ederim.


Benim kendime hazırlayacağım kup'umu öğrenmek isterseniz:))benim tercihim ;fıstıklı,bitter çikolatalı,çilekli ve frambuazlı sorbe,vanilyalı şeklindedir:)) Ayrıca Kahve Dünyasına gidince Börekitaş'ın bütün çeşitlerinden yemeden dönmeyiniz derim:))

Tadım gününde nazik ev sahipliği ile KIZILTOPRAK Kahve Dünyasına ve nazik davetleri ile Efkan bey'e,İpek ve Eda hanıma çok teşekkür ederim...

























Çocuklar için hazırlanmış özel dondurma kupları çok şirindi:))













3 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Börekitaş şahane,gerisi bahane! :))

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Keyifli bir gün olmuş İnci ablacım..
Paylaşımın için teşekkürler..

mutlu pazarlar

Unknown dedi ki...

Çok istememe rağmen katılamadım ama sayende gitmiş gibi oldum İncim