1 Ocak 2012 Pazar

HOŞ GELDİN 2012

Yeni yılın ilk gününden  tüm değerli misafirlerime ve blogcanlarıma selamlarımı sevgilerimi gönderiyorum.Acılarımızla,sevinçlerimizle  bir yılı daha geride bıraktık:))giden yılın ardından biraz dedikodu yapalım:))eski yılı  muhasebe ettiğim zaman ,2011 benim için de zor sayılabilecek bir yıl oldu): iyi günler ve  kötüleri yan yana yazdığımda en fazla artıları güzel günler aldı  diyebilirim:) 
kötü günlerden gerekli dersler çıkarıldı.Hepimizin  böyle düşündüğünü  sanıyorum ,eski gidecek ki yeni'ye yer açılsın:)Yeni  Yılda var gücümüz ile pozitif düşünceyle  umutlarımızı ,hayallerimizi
sağlığımız ve ömürlerimiz  el verdiği  sürece kaldığımız  yerden devam edeceğiz inşallah:))bu bağlamda
Yeni yılınızın eskisinden çok daha sağlıklı çok daha huzurlu ,başarılı ve  hanelerinizin bol bereketli
sevgi dolu olmasını dilerim:) 
Yeni yılda  hayaller, umutlar pozitif eneji dedik bu anlamda bir birimize verdiğimiz hediyelerle mutlu kıldık kılındık:)insanın çok sevdiği dostlarından hediye almasının daha da sevindirici  olduğunu düşünüyorum:)FİKRİMÜHİM  VE  TEFAL yeni yılda  bana gönderdikleri kuruyemiş ve baharatlarını özellikle bunlar ile  birlikte Actfry da hazırlayabileceğim reçeteleri beni ziyadesi ile sevindirdi:))Değerli dostlarıma çok teşekkür ederim.Ellerini benden önce tuttular:))zira doğal fındık
ile ilgili actifry de çalışmalarım vardı:))ben bu reçeteyi yazamamıştım fakat geç kalmadık, kış yeni başladı ve kuruyemiş tariflerim ile devam edeceğim:))
Görüşmek üzere,şimdilik sağlıklı ve sevgi ile kalın...

5 yorum:

anneanneninemekleri dedi ki...

Mutlu yıllar.

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Yeni yılını kutlar, yeni yılın sana ve ailene sağlık, huzur ve mutluluk getirmesini dilerim.
Hediyelerini iyi günlerde kullan.

Tümay Öztürk dedi ki...

Ohhh mis gibi İnci ablacım afiyet olsunşimdiden. yapacaklarını takip ediyoruz:)

Unknown dedi ki...

AFİYETLE YİYİN KURUYEMİŞLERİNİZİ DİYECEM AMA GEÇ KALDIM DİMİ:)))
MUTLU YILLAR İNCİ ABLACIM, AYRICA TELEFONUNA MESAJ ATTIM ALDINMI???

Ballı Cimcime dedi ki...

İnci ablacım güzel dualarına gönülden amin diyerek sana ve ailene mutlu, sağlıklı, pozitif güzelliklerle dolu harika bir yıl diliyorum. Hediyelerini güle güle kullan, afiyetler olsun. Sevgilerimle, öpüyorum:)