29 Mart 2012 Perşembe

KAOS ÖRÜMCEK AĞI



Fikrimühim dostlarımdan  30 MART da  sinemalarda gösterime girecek olan  KAOS ÖRÜMCEK AĞI  filminin galasına davet edildiğim zaman ne kadar çok sevindim anlatamam arkadaşlar:))
şimdiye kadar hiç film galasında bulunmamıştım.Prenses'e de sınav öncesi moral  oldu açıkcası:))
sabah erken saatte prenses ve kankası seda :))ile birlikte önce Etilerdeki  Hillside clup de kahvaltı
ardından Wings Cinecity sinema salonuna geçtik. Bugün  sinemalarda gösterime girecek olan Kaos Örümcek Ağı filminin  ilk gösterimini izledik.Gerçekten Türk sinemasının aksiyon filmlerindeki geldiği noktadan gurur duydum, hollywood filmlerini aratmayacak kadar başarılıydı benim gözümde.
Çiçeği burnunda başrol oyuncusu Gökhan Mumcu oyunculuğu ile göz doldurmuştu.Sohbetimiz
sırasında şunu öğrendim ki; filmin tamamına yakın yer alan tüm aksiyon ve kavga sahnelerinde
dublör kullanmamış.Baş rol oyuncularından Rojda Demirel ve Cemal Hünal'ın iyi oyunculuğu  da eklenince  iyi bir film olmuş.Aksiyon filmlerini seven  tüm gençlere tavsiye ederim :))
keyifle izleyeceğiniz bir film olacaktır.
Ayrıca  ev sahibesi Renan'cığımı uzun süre sonra  tekrar görmekten mutluluğum tarif edilemezdi:)
çok iyi ağırlandığımız keyifli bir gün oldu doğrusu.Fikrimühim'e her şey için tekrar çok teşekkür ederim.
Dönüş yolunda  güzel havayı da fırsat bilerek prenseslerle  Etilerden  Ortaköy'e yürüdük:))
yolun bu kadar uzun olacağını  bilemedik:)ortaköy de  yaşadıklarımı bir sonraki post da yazacağım )):
şimdilik sağlıklı ve mutlu kalın..
    

FİLMİN ÖZETİ ŞÖYLEYDİ;
Türkiye'yi hem yurt içi hem yurt dışından gelebilecek tehditlere karşı koruma amaçlı kurulan gizli bir yapı olan Ulusal Güvenlik Teşkilatı'nın (UGT) bu sefer ki görevi oldukça tehlikeli ve risklidir. Zira ülke ciddi bir tehditle karşı karşıyadır ve ekibin sadece 48 saati vardır. Mücadele ettikleri düşman ise oldukça güçlü ve teşkilatın adım attığı her yerde konuşlanmış durumdadır. Ülke güvenliği için UGT ajanları ile işbirliğinde olan SAT Komandosu Yzb. Mete Öztürk yaklaşan tehlikeyi engellemekle görevlidir. Senaryosu Tolga Küçük'e ait olan,yönetmen koltuğunda ise Cem Gül'ün oturduğu film sezonun bol aksiyon içeren yapımlarından biri. Başrollerini Gökhan Mumcu, Rojda Demirer ve Cemal Hünal'ın paylaştığı yapım özel efektleriyle de öne çıkıyor.



Filmin başrol oyuncusu Gökhan Mumcu ile fotoğraf çektirmeden olmazdı:)Gökhan bey  çok nazikti
ve mütevazı bir insandı,prensesleri kırmadı...

3 yorum:

u.aydin dedi ki...

ben de turk sinemasinin geldigi yerden cokmutluyum.her gelen filme de gitmeye calisiyorum.insallah gelirse gitmek isterim.keyif aldigina sevindim,sevgilerle.

renan dedi ki...

Süpersiniz Vallahi İnci hanım :) Biz teşekkür ediyoruz. Sizleri aramızda görmek büyük zevkti...Sevgiler

Unknown dedi ki...

ayyy banada davet geldi ama o hafta yoğunluğum olduğundan katılamadım. şimdi resimleri görünce üzüldüm tühh:(