13 Mart 2012 Salı

MİNİ KÖSTEBEK PASTA


Merhabalar  değerli izleyenlerim.Bloğumda  lezzetli ve  bir o kadar pratik tarifler paylaşmaya çalışıyorum,arada bir hazır yiyeceklere yöneliyoruz çok acil zamanlarda elbette:) mini köstebek pasta da böyle zamanın lezzetlerinden biri:)fakat bu pastanın evde hazırlanmış şeklini de yayımlayacağım
elbette,olur ya çok aceleniz var zamanınız kısıtlıysa buyrun enfes pastaya işte reçete.
Görüşmek üzere sevgiyle kalın...

Malzemeler:
1 paket pasta taban(iki katlı)
1 poşet pasta ara kreması(üzerindeki  tarif ile hazırladım)
1-2 tane muz
1 çay bardağı meyve suyu

Hazırlanması:
Hazır pasta tabanın iki parçasını ayırarak tezgahın üzerine açın.
Bir çay bardağının ağzı ile keserek şekillendirin.Ben evdeki şeftali suyu ile birer tatlı kaşık dökerek ıslattım meyve suyu da olabilir.Her yuvarlağın üzerini bir dilim muz  ve  pasta kreması ile doldurdum.Pasta tabanın artan kenarlarını rondodan çekip un haline getirdim .Kremalı  bir parçayı elime alıp  un haline gelmiş kek ile  şeklini bozmadan sıvadım.Biraz dinlendikten sonra servise hazırdır.Hazırlayacak olanlara şimdiden kolay gelsin...

10 yorum:

durutarifler dedi ki...

Çok güzel oluyorlar gerçekten
Ellerine sağlık
Sevgiler

tarifkolik dedi ki...

Çok tatlı olmuşlar canım bayıldım ellerine sağlık.. Uygun bir vakitte deniyeceğim.. Sevgiler..

Tarif diyarı dedi ki...

Çocuklarımın çok sevdiği pasta ve tabiki benimde:)ellerinize sağlık inci hanım.Sevgiler

Nigar SARGIN dedi ki...

Çok leziz bir tarif ellerinize sağlık;)

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık bende çok se
verek yapar ve yerim:)))Öpüyorum.

yeşim dedi ki...

enfes olmuş incicim ellerine sağlık canım benim.öpüyorum çok.sevgiler.

ihlamurcum dedi ki...

Porsiyonluk olması harika, ellerinize sağlık

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık ablacım:)pastacıklar çok şirinler:))
sevgiler..
öpücükler:)

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

İncim,bu nefis lezzet sevilmez mi?zaten pasta aşığıyım olsa da yesem:)
Dediğin gibi,acil misafir durumlarında çabucak hazırlanan,şık sunumlu nefis şirin bir pasta.
Ellerine sağlık canım.
Sevgiler...

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK ABLACIM ÇOK GÜZEL OLMUŞ
İNCİ ABLAM SENİ ÇOK ÖZLEDİM KENDİNİ ÖZLETTİN BEKLERİM ABLAM.
:))