18 Nisan 2012 Çarşamba

HABERCİLER DE HABER OLUR


Tüm misafirlerime selamlar sevgiler.Nisan ayını da ortaladık  yine göz açıp kapanıncaya kadar  kısa sürede:)her zaman yazarım  hepimiz için aynı sanıyorum günlerin koşarak gitmesi, her işin başı sağlık aslında.Meryem uzerli ödül gecesi  konuşmasında  meral okay 'ın ardından şöyle konuşmuş bir gözüm ağlıyor bir gözüm gülüyor.Hayatı anlatmak için ne kadar güzel ifade edilmiş bir cümle
Eşimin mesai arkadaşının, işinin başında vefat etmesi ile zor günler geçiren eşim dolayısı ile hanemize yansıyan  yas  ile  bir taraftan ağlayan bir gözüm diğer taraftan hayırlı işlerimiz ile
gülen diğer gözüm işte tam da bu durumdayım şu sıralar:)blogumu güncellemede  haberi taze taze vermekte geç kalıyorum.
Geçen hafta  EKS mutfakta toplantımız vardı  konumuz  Ekmek israfı idi.şef Eyüp Kemal  Sevinç
ekmek israfında korkunç rakkamı açıklayınca inanın çok üzüldüm. Türkiyede her gün 80 milyon  ekmek üretilip ancak 75 milyonu  tüketiliyormuş geriye kalan 5 milyon ekmek  çöpe gidiyormuş.
En dehşet verici rakam çöpe giden ekmek ile ekmek fiyatının çarpımında çıkan tablo.
İşte bizde bu sebep ile EKMEĞİMİ  SEVİYORUM  çalışması başlattık  bayat ekmekle yapılabilen
ne kadar tarif varsa EKS MUTFAK AKADEMİSİ'NDE  hazırladık.Bu çalışmalarımızı SHOW TV.ana haber büteninde de göstererek bizlere destek verdi.
Çok önemli ve keyifli bir gün oldu benim için.Show tv.nin  kameramanı ve  yayın spikeri gökhan  bey ile espirili konuşmaların ardından" her zaman siz mi haber yapacaksınız bir de siz haber olun
dedim"bu yüzden konu başlığını bu şekilde seçtim...
Bayat Ekmekli ıspanaklı Kek tarifim ile katıldım önemli kampanyamıza,en kısa zamanda tarifi yazacağım:)şimdilik sağlıklı ve mutlu kalın görüşmek üzere...

2 yorum:

Narince dedi ki...

İnci'm başsağlığı dilerim önce. Sonra da güzel bir hafta sonu dilerim, öpüyorum.

lezzettabağı dedi ki...

sevgili İnci merhabalar, ekmek konusunda bende çok tutumluyumdur asla ekmeği israf etmem bayatlayıp bir şekilde kalanları mutlaka fırınlayıp galeta yaparım hatta dün akşam bir tepsi fırınladım ve bu akşam rondodan geçireceğim. inanın bizim bankanın çöplüğünden de hep topluyorlar gerçi artık sanırım artan yemekler ve ekmekler halde bir yere yollanıyormuş. bir tarafta o bir ekmeğe muhtaç bir çok yoksulumuz bir tarfatan da ekmek israfı..sevgiyle kal..