23 Temmuz 2013 Salı

GEZGİN DAMAKLAR

 Günün  birinde bir " Kültür ve lezzet seyahatini " bir araya getirmiş seyahat turu ile gezeceğimi hiç hayal etmemiştim.....Şimdi size bu sayfada alışık olmadığınız bir şeyden övgü ile bahsedeceğim:))
zira daha önce  de yazmıştım,etkinlikler dışında da  neyi çok beğenmiş, memnun kalmışsam marka ismi de vererek sizleri haberdar edecektim.
Eşim ve ben şimdiye kadar tur proğramına bağlı kalmamak adına tatillerimizi özgürce yaşadık zaten seyahat turları,eskiden bu kadar yaygın değildi.Son zamanlarda ise gittiğimiz yörelerde, bölgesel rehberlerle gezmenin çok keyifli olduğunu gördük,öğrendik:))
Daha önce " Bosch buluşmasında ,Gezgin Damaklar ile 3 günlük  seyahatin" şanslı bloggerlerinden biri olduğumu yazmıştım:)işte geçtiğimiz haftalarda bu kültür  ve lezzet gezisini  gerçekleştirdik inanın bu firmadan inanılmaz  memnun kaldık.
Aslında Kültür turları için  kısa süreniz varsa,  mutlaka bir tur şirketi ve rehber eşliğinde yapmanızı
önereceğim, zira gezilecek yerler,yeme içme ve kalacak yer için yorulmuyor sadece keyfine varıyorsunuz:))
Gezgin damaklar ile gezeceğimiz netleşince firma hakkında bilgi toplamaya başladım ,Kültür ve Lezzet bir arada seyahat turu....şimdiye kadar hiç duymamıştım, açık konuşmak gerekirse üzerinde çok hayal de kurmadım.Takiii seyahat başlayıp en seçkin ve kaliteli yerlerde mola verinceye kadar.Sanıyorum Türkiye de bir ilkler.Bir taraftan kültürel,tarihi varlıkları ve doğal cazibe alanlarını gezerken diğer tarafta molalar da bölgenin en  meşhur lezzetlerini tadıyor olmanız anlatılmaz yaşanır:)Bu tür gezinin,Benim blog konseptimle de yakından ilgili olması harika oldu elbette:)))  bizim turun organizatörü Güray bey , üç gün boyunca  tüm enerjisini  bizim için harcadı evet bunu çok net söyleyebilirim:)Aynı şekilde, konusunda eğitimli ve donanımlı Rehberimiz Eray Bey  ise bilgilerine bir de animasyonu ekleyince  eğlencenin tavan yaptığını anladınız sanırım :)Bu iki harika insan,düşünsenize bir birini  neredeyse tanımayan insanların kaynaşmasına etkileri çok fazla oldu.Ayrıca ,bizleri güvenli  bir şekilde seyahat etmemizi sağlayan  kaptanımızdan da bahsetmeden olmaz dı:))Kısaca,üç gün boyunca neredeyse,hiç bir aksaklık ve sorun yaşamadan  bol bol yedik,tarihi yerleri gezdik bilgilendik kaynaştık eğlendik:))eşim ve ben "Gezgin Damaklardan" çok memnun kaldık:))Bu keyifli gezi için sağladığı her türlü güven ve konfor için başta Bosch firmasına ve ev aletleri pazarlama müdürü Neylan hanıma ,Gezgin Damaklara,Güray ve Eray bey'e ve kaptanımıza çok çok teşekkür ederim...
Küçükkuyu/kazdağları yönünde  -ZEUS  ALTARI- bulunduğumuz mevkiden  çekilmiş ayvalık ve sarımsaklı manzarası,muhteşem değil mi:))
Nazik insanlar" Gezgin Damaklar" ve Güray bey, konakladığımız oteldeki odalarımıza bizler için bıraktığı  süpriz hediyelerimiz ile bizleri çok şaşırttı:))  çok duygulandım..." Bereket Küplerimiz ve ev yapımı kuru baklavalarımız":))