11 Ekim 2013 Cuma

TAVSİYE EVİ AÇILDI

 
Aslında 13-09-2013 de açılışına katıldım tavsiye evinin,düğün dernek derken  yazmak için geç kaldım:) Tavsiye evi nedir? anlatmadan,yaptığımız,yapacağımız etkinlikleri anlatmam  zor olacak kısaca, Tavsiye evi;"Markalar ile tavsiye melekerini buluşturan platform"Daha önce  tavsiye kanalına üye olarak  Tavsiye meleği olmuştuk,şimdi bütün melekler, tavsiye evinde markalarla buluşup,markaların  ilk çıkan ürünlerini  deniyor çevresine memnuniyetini veya neden beğenmediğini markalara  anlatıyor.Bu çok önemlidir biz hanımlar arasında, zaten biz bunu hep yapıyorduk değil mi?:)"yeni bir ürün almadan, acaba daha önce kullanan var mı" Her yeni çıkan ürünü deneme isteğim yıllarca "satın al ve çöpe at sloganı aklıma yerleşmiş,ilk çıkan ürünü satın almama gibi isteksizliğe girmiştim":))Tavsiye Meleği olmak tam benim tarzımdı:)şimdi  ürünleri deniyorum veya  bilen meleklerden objektif  tavsiyelerini alıp doğru kararlar veriyorum:)eğer sizde tavsiye meleği olmak isterseniz,üye olmalısınız, bilgilerinizi eksiksiz yazmanız gerekecek zamanı gelince davet edilecek ve sizde çevrenizdeki meleklere tavsiyenizi bildireceksiniz:)Üye olmak  için BURADAN  olabilirsiniz...
Bu bağlamda "TEFAL" tavsiye evindeki markalardan bir tanesi.Mart ay'ı başında  yeni çıkardığı
"TefalActifry2in1" yani daha önce,Actifry olarak bildiğimiz 1 ölçek yağ ile lezzetler hazırladığımız
aleti geliştirmiş iki yemeği bir arada hazırlayabildiğimiz  şekilde oluşturmuş.Daha önceki Deneyimlerimi göz önüne alarak tavsiye meleği ben oldum:)8-09-2013 tarihinde
 Tefalactifry2in1 lansmanı vardı,neler hazırladık neler :))bir sonraki post da anlatacağım...



1 yorum:

Adsız dedi ki...

Tavsiye Evi olarak bizim için de İnci'yle harika bir gündü:)))