1 Nisan 2014 Salı

TUPPERWARE VE GÜLHAN KARA

Herkese selamlar,sevgiler.Hayat ,göz kırpma hareketinin arasında geçen
kısacık süre.Bunun böyle olduğunu hepimiz biliyoruz ancak günlük koşturmalar içinde anlamını çok da kavrayamıyoruz  sanıyorum.Veya olmazsa olmaz medya takibimizden her gün duyduğumuz öüm haberlerinden biraz aklımız ,biraz yüreğimiz mi nasırlaştı bilemiyorum illa başımıza gelince mi dur bakalım ya !! hayat göz kırpma arasında geçen zaman mı?diye düşünmeye başlıyor insan.Gözlerimizi açıyoruz doğuyoruz,gözlerimizi kapatıyoruz ölüyoruz !! işte ikisi arasındaki zamanımız, yaşanmışlık mı?oluyor.Bu, anlatılması konuşulması çok uzun bir konu,aslında  önemli olan "Baki kalan bu kubbede bir  hoş sada bırakmak"öldükten sonra da ardımızdan çok  iyi insandı derdirtmek.Yeni yılın başından bugüne sanki sözleşmişcesine göçüp giden tüm sevdikerim nur içinde yatın.
Geçen ay, chef's istanbul mutfak atölyesine,   Tupperware için davet edilmiştim.Ancak anlattığım sebeplerle gecikmeli yazıyorum):Gülhan hanım ve tupperware en iyi iki isim yan yana olunca elbette koşarak gittim:)Gülhan hanım'ın öğretmen oluşunun çok etkisi var elbette mutfağa ve yemeğe
dair önemli  bilgiler öğreniyorum bu bir gerçek :)Tupperware'in kalıtesini bilmeyen bir kaç parça da olsa satın almayan,kullanmayan yoktur sanırım:)Ben de,yıllar önce "prenses tacı" alarak  tanışmıştım tupperware ile :)daha sonra öncelikle almam gerekenler ile epeyce kaplarım oldu:)gerçekten ömürlük sağlıklı ve kullanışlı edavatlar.Bugün çok konuşasım var ,beni dinlediğiniz için teşekkür ederim:)
Şimdi,etkinlik günü harika üç çeşit reçete hazırladık,"Kakuleli Zerdeçallı Kurabiye" "Lavantalı Kurabiye" ve "Renkli Mücver"Hepsi birbirinden enfes lezzetlerdi.Renkli mücver  arşivimde bulunsun istedim bu sebeple  tarifi yazacağım ayrıca şiddetle de tavsiye ederim.Yine  yayımlanmayı bekleyen
Mikro Plus Sürahi ile mikrodalga fırında hazırladığım "Çikolatalı Kek" ve "Sebzeli Muffin" 
tarifimi vereceğim.Benim için çok keyifli ve bilgilendiğim gün için Gülhan hanıma ve Tupperware firmasına çok teşekkür ederim:)
Görüşünceye kadar sağlıklı,sevgi dolu kalın...
 
 
RENKLİ  MÜCVER  KEK
 
Malzemeler:
1 tane havuç
1 tane orta boy kabak
1 tane orta boy kırmızı kapya biber
1 tane orta boy sarı biber
1 orta boy patates
100 gr bezelye
1 su bardağı süt
20 gr krema
1,5 su bardağı un
2 çorba kaşığı nişasta
4 tane yumurta
100gr peynir(beyaz veya kaşar peynir)
1 çaykaşığı karabiber
1/2 paket kabartma tozu
tuz
 
Hazırlanması:
Fırını 200 derecede ısıtın.Sebzeleri "Ekstra Şef "ile (mikserden 
geçirebilirsiniz) doğrayın.Büyükçe bir tasın içinde (Sihirli Miksim)yumurtaları  çırpın,krema,süt,un,peynir,tuz,ve kabartma tozunu ekleyip karıştırın.Sebzeleri ilave edip  Modern peri karıştırıcı(slikon spatula)ile tüm malzemeyi karıştırın.Ultra Pro Lazanya'yı  silikon fırça ile yağlayıp karışımı boşaltın ve fırın teli üzerinde 30-35 dakika pişirin.Fırından çıkardıktan sonra 15 dak. dinlendirip servis edeceğiniz tabağa ters çevirin.Ilınınca servis tabağına alıp dilimleyerek servis edin.
Afiyet Olsun...

1 yorum:

nursevincelezzetler-yemek tarifleri dedi ki...

İstanbulda yaşayan yemek sevdalıları bu tür eğitimlerde çok şanslılar diye düşünüyorum. Sevgilerimle. Başarılar.