25 Ekim 2014 Cumartesi

LUCİNA CAFE

 İstanbul da yaşayıp sıkıntısız hayat süren mutlu olan var mı? çok koşturmalı metropollerde  "evet ben her daim çok mutluyum "diyebilenlerin sayısı çok azdır diye tahmin ediyorum . Rutine bağlanmış hayatlarımız nefes almak için  kendimize mutlaka ama mutlaka zaman ayırmamız şart.
Hafta başında ,Gülerimle biraz dertleşelim özlem giderelim diye sözleşmiştik. Aradı...
- "Ataşehir de  seni harika bir kafe'ye getireceğim hazırmısın ? dedi."
-tamamdır , dedim ...
Eskiden bu kadar yaygın değildi şimdilerde metropollerde kafe kültürü gelişti çok da memnunum açıkçası . Her geçen gün büyüyen sosyal çevremizle  nezih mekanlarda toplanmak günü keyifli hale getirmek harika oluyor elbette...
Lucina  cafeye, ulaşmak hiç zor olmadı fakat bu kadar dingin bir mekan ile karşılaşacağımı hiç  tahmin etmemiştim:)nezih ,şehrin gürültüsünden uzak muhteşem bir mekan. bir hayretimde lucina'nın patroniçesi Gamze hanımın ,genç azimli çalışkan  özellikleri  beni fethetti doğrusu. Bizi kapıda Miya Pr.sahibesi Burcu ve lucina cafenin  sahibi Gamze hanım karşıladılar, tanışmaktan inanılmaz memnun olduğum bir kaç blogger arkadaşlar ile hoş sohbetler eşliğinde kahvaltıya başladık.:))
Masa, sıcak soğuk  harika lezzetler ile donatılmıştı ancak; Gamze hanıma da sohbet esnasında söyledim "Bir mekana geldiğim zaman benim en dikkat ettiğim önceliğim güler yüz ,nazik karşılanmak" yazımın başında  yazdığım gibi insanlar dinlenmek stres atmak için bir  kafe'ye  giderler gittikleri yerde artı stres yüklenmeği hiç kimse istemez , kendinizi huzursuz hissettiğiniz bir ortamda ne yemeğin nede ortamın güzelliğini farkedersiniz . Bu sebeple  çalışan elemanları iyi seçmek çok önemlidir"
Gamze  hanım, tüm günü kafede geçirdiğini elemanları ve müşterileri ile tek tek  ilgilendiğini söyledi buradan bir kez daha alkışlıyorum kendisini.
İşte, tam bu mantık ile yola  çıkmış  Lucina Kafe, şimdi siz, kendiniz ile baş başa mı kalmak istiyorsunuz ?, arkadaşlarınız ile bir kahve mi ?içmek istersiniz, dostlarla keyifli bir akşam yemeği mi? yemek istersiniz, doğum günü , bebek partileri mi? yapmak istersiniz,iş toplantısı mı ? yapmak istersiniz . Veya, Sunay Akın'ın dediği gibi... her ne kadar bakkallar kalmasa da:)) markete diye çıkın evden, gidin LUCİNA CAFE de bir güzel dinlendirin bünyenizi de,ruhunuzu da...

İşte,hepsinin adresi gönül rahatlığı ile söyleyebilirim ki , Lucina Kafe  bütün bunlar için en güzel mekan.

Bir zamanlar çok popülerdi reyting almış dizilerin mekan çekim yerlerini ziyaret etmek:)evet ,efenim burada sevilen dizilerden " Med-cezir ve aramızda kalsın" yakın zamanda çekimleri olmuş bilin istedim:)) Gamze Hanım'a, akşam yemeği spesiyaliteler için  neleri önerirsiniz sorusuna "Bademli Somon Balığını "önerdiler, ben de çok severim doğrusu:)) bir gün ,çekirdek ailemi alıp gideceğim çok sevdim burayı:))
En kısa sürede tekrar görüşünceye kadar sağlıklı sevgi ile kalın...









Hiç yorum yok: