13 Ocak 2015 Salı

UZAY KİMYA BEBEK SERİSİ "BENİM"

Tarçın event's lansmanının ilk bölümünü paylaşmıştım fakat zamanımı hiç iyi kullanamıyorum bu aralar arkadaşlar): bu sebeple arayı uzattım bağışlayın. Essi güzellik salonunda bizi ziyarete gelen firmaların bir kısmını BURADA anlatmıştım. Uzay Kimya ile devam edelim. Benim için Uzay kimya ürünlerinin yeri ayrıdır , zira  temizlikte etkili ilk ürünleri Uzay Kimya ile denemiştim üstelik çok da ekonomik bir şekilde . Gittiğim her markette bu markayı arıyor gözlerim doğrusu. Alışkanlık da var elbette  fakat hem yerli malı oluşu , hem de günden güne kendini yenilemesi ile gerçekten harika ürünlerin yelpazeleri var.Bu sebeple dünya kadar paralar vererek  deterjanlar satın almanın hiç alemi yok diye düşünüyorum. Bilenler bilir , bilmeyenler bir defa denemelerinden hiç bir kaybetmezler. Sevdiğim markanın sahibi aynı zamanda kurucusu "Sevda Arıkan " ile tanışmak  sohbet etmekten inanılmaz keyif aldım:)Yeni çıkardıkları ürün üzerine konuştuk "Bebekler için özel yapılmış Benim"serisini
anlattılar,sadece bebekler değil tabi ! cildi hassas ve bağışıklık sistemi zayıf kişilerinde deterjanı.
Benim: Anne kadar şefkatli, bebek kadar doğal…

 

PETROLDEN DEĞİL ŞEKER PANCARINDAN ÜRETİLİYOR

HEM ÇEVREYİ, HEM DE BEBEK SAĞLIĞINI KORUYOR

 

Bebek temizlik ürünleri anne babaların en hassas olduğu konuların başında geliyor. Çocuklarının giysilerini temiz tutan anneler, kullandıkları ürünlerin doğal olmasını da istiyor.

 

Bunun farkında olan Türkiye’nin köklü firması Uzay Kimya, Benim markası ile annelerin imdadına yetişiyor.

 

1983 yılından bu yana temizlik sektöründe ilklerin öncüsü olan Uzay Kimya, diğer bebek temizlik ürünlerinin aksine petrolden sentetik ürünler elde etmiyor. Benim markasının hammaddesi Hindistan cevizi, hurma, buğday, patates, şeker pancarı gibi tamamen doğal ürünlerden oluşuyor. Bebeklerin sağlığını koruyan marka, çevreye de zarar vermiyor.

 

Anne ve baba olmak, insan hayatının bir dönüm noktası. Öyle ki artık başka insan ya da insanlar için yaşamaya başlıyorsunuz ve bunu büyük bir coşkuyla yapıyorsunuz. Kucağınıza verilen ailenin bu yeni ferdi, tüm savunmasızlığıyla size muhtaç ve tek düşündüğünüz, zarar verebilecek her şeyden onu korumak…

Bir anne titizliğiyle ve 30 yılı aşkın süredir Türkiye’de ilklerin öncüsü olan Uzay Kimya’nın uzmanlığıyla üretilen yüzde 100 yerli Benim markası, bebeğinizin hassas tenini korumak için çalışıyor. 

Benim markası; bağışıklık sistemi ve cildi hassas olan bebeği için hijyene çok önem veren anne babaların bebeğin devamlı kirlenen giysilerini, ağzına soktuğu tüm eşyalarını en doğal ürünlerle temizlemek istediğini biliyor.  

 

Hem bebeğinizi, hem bütçenizi koruyor

Zararlı kimyasallar içermeyen, bebeğinizin hassas cildini tahriş etmeyen, kalıntı bırakmayan, aynı zamanda da ulaşılabilir ve uygun fiyatlı ve tamamen doğal hammaddelerden yapılmış temizlik maddeleri ile üretilen Benim markası aradığınız tüm özellikleri tek bir çatı altında buluşturuyor. 

Benim ürünlerindeki hammaddeler, diğer temizleyicilerin içerdiği gibi petrolden sentetik olarak elde edilmiyor. Hindistan cevizi, hurma, buğday, patates, şeker pancarı gibi doğal ürünlerden temin edilen Benim ürünleri, bebeğinizi zararlı kimyasallardan uzak tutarken aynı zamanda doğayı da koruyor.



AUBREY kozmetiğin şampuan ve saç kremlerine bayıldım.Özellikle saç kremi muhteşem saçlarımı yumuşacık ve kolay taranır hale getirdi.
İxora , parfüm  yelpazesini  test etmemiz için sundular.
Harika gün için tekrar Fatma'cığıma ,emeği geçen herkese çok teşekkür ederim...

Hiç yorum yok: