20 Nisan 2015 Pazartesi

SU MUHALLEBİLİ MEYVE SALATASI

 Mutlu haftalar arkadaşlar.İlk baharın ikinci ayında mevsim meyveleri iyiden iyiye kendilerini göstermeye başladılar arkadaşlar
"Meyve Salatası"nın zamanı geldi.Bu defa "Su Muhallebisi " ile kombine oldular.Sunumuda lezzeti de harikaydı ,tavsiye ederim. Dr.Oetker Su muhallebisini.üzerindeki tarife göre hazırlayıp  kullandım.
"Su Muhallebili Meyve Salatası"nın, bir çeşidini daha hazırlamak istiyorum.Su muhallebi reçetesini o zaman yazarım.
Meyve salatası için ölçü vermeyeceğim. istediğiniz kadar meyve ile  hazırlayabilirsiniz .Ben , Muz, çilek, kivi ,Armut ve Elma ile hazırladım.
Meyveleri kabuk ve çekirdekli kısımlarını ayıkladıktan sonra küp küp doğrayıp karıştırma kabına aktardım.Üzerine 1 yemek kaşığı limon suyu gezdirdim böylece kararmalarını önlemiş oldum . Servis edeceğim kaplara, bir  sıra meyve salatası , bir sıra su muhallebisi şeklinde hazırlayıp sundum.
Tekrar görüşünceye kadar kalbinizden sevginizi eksiltmeyin,huzur içinde kalın.
İNSTAĞRAM ve TWİTTER hesabımdan beni takip edebilirsiniz.

Hiç yorum yok: